Beneficiile colantarii auto pentru promovarea afacerii tale

Atunci când vrei sa lansezi o campanie publicitara de impact pentru a-ți promova afacerea este bine de știut ca prima impresie contează cel mai mult. Acesta este motivul pentru care folosim colantari auto tocmai pentru ca sunt o metoda memorabila de a promova un serviciu sau un produs prin intermediul unui autocolant auto al cărui rol este de a ajunge cat mai aproape de publicul țintă.

Vehiculele cu autocolant auto pentru promovarea vânzărilor, serviciilor sau chiar a mașinilor folosite pentru diverse livrări sunt o unealta foarte puternica în materie de publicitate, deși puțin sunt încă cei care-i cunosc valoarea în tara noastră.

Captarea atenției

Puternic colorate, masinile care beneficiază de colantari auto Bucuresti creează vizibilitate mașinilor firmei voastre, diferențiindu-le de alte vehicule de pe drumurile atât de aglomerate din localitate sau din exteriorul acesteia. Șoferii agitați din trafic vor ignora complet o duba alba simpla fără semne distinctive pe când orice colantari auto de pe mașină vor atrage cu siguranță privirile tuturor. Este bine știut faptul ca ochiul uman este atras de culori , asa ca un design plăcut și cat mai colorat va capta mereu privirea participanților la trafic.

Răspândirea informației

In functie de numărul de mașini care beneficiază de colantari auto Bucuresti, de cat des circula acestea si de distantele pe care se deplasează, datorita acestui tip de publicitate puteți răspândi informația la sute și mii de persoane lunar. Cu un vehicul tiplat puteți sa va faceți cunoscuta afacerea la un număr mult mai mare de persoane decât ați fi reușit cu orice alt mijloc publicitar. Este dovedit faptul ca de multe ori firmele au reușit sa atragă mai multi clienți prin intermediul mașinilor colantate decât prin intermediul site-urilor. Nu trebuie sa uitam ca exista încă o mare categorie de persoane care nu știu sa utilizeze calculatorul și implicit nu au acces la internet, în schimb oricine va vedea o mașină pe sosea, pe strada sau pe undeva parcata.

Costuri reduse

Spre deosebire de publicitatea la radio, în presa scrisa sau la televizor care înseamnă costuri ridicate pentru bugetul firmei, în cazul acesta pret colantare auto nu înseamnă o gaura în buget, astfel ca iți permiți sa schimbi periodic autocolantul mașinii. Cu o investiție relativ redusa în preț colantare auto poți obține rezultate pe o perioada îndelungată, chiar ani.

Publicitate locala

Mașinile tiplate au ca scop publicitatea în comunitatea locala, pentru ca de regula persoanele care vor vedea aceste mașini vor fi persoane din zona respectiva de interes. Rezultatele sunt remarcabile pentru ca de regula oamenii dintr-o comunitate prefera sa se bucure de produse sau servicii aparținând comunității locale.

Publicitatea non agresiva

Spre deosebire de reclamele la radio sau la televizor care întrerup programul preferat al multora dintre noi, colantarea auto este acel gen de publicitate care nu deranjează. Posibilii clienți pot zări mesajul d-voastră când se plimba pe strada, de la masa unde servesc cafeaua în restaurant sau în timp ce așteaptă la semafor fără însă a fi întrerupți din activitatea lor. S-a dovedit faptul ca omul răspunde mult mai bine la reclamele mai puțin agresive decât la cele care ajung sa fie supărătoare.

Publicitatea mobila

Mașinile colantate ajung oricand sub privirea potențialilor clienți spre deosebire de reclamele din ziare sau de la televizor pe care așteptați sa le citească sau sa le urmărească aceștia.

 

Voi ați investi în colantarea auto pentru promovarea afacerii voastre?

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Skip to toolbar