Mai mare, mai puternic – proteine pentru masa musculara

Te-ai hotarat sa pui masa musculara si sa obtii un corp de invidiat? Vrei sa arati mai bine si sa iti imbunatatesti performanta sportiva? Daca da, atunci trebuie sa stii un lucru – pentru a creste in masa musculara, va trebui sa consumi mai multe calorii decat arzi – si lucrul acesta nu trebuie facut “din cand in cand” sau doar “cand iti aduci aminte” ci in fiecare zi! Poate pana acum ai neglijat acest lucru si tocmai de aceea nu ai vazut nicio schimbare; poate nu ai facut exercitiile potrivite. Orice s-ar fi intamplat in trecut, de astazi poti sa ai un nou inceput! Articolul de astazi vine cu sfaturi, explicatii, exemple si recomandari pentru a atinge mai usor look-ul pe care ti-l doresti si a pune mai usor si mai repede masa musculara.

Pentru a-ti atinge obiectivul, este recomandat sa consumi in mod consecvent proteine pentru masa musculara – un tip distinct de suplimente nutritive, bogate in calorii, proteine de calitate si carbohidrati ce faciliteaza cresterea masei musculare.

Cum functioneza

Proteinele de acest tip ofera atat sprijin pentru refacere dupa antrenamente intense, cat si suficiente calorii pentru a pune ceva muschi pe tine. Au vitamine si minerale ce ofera un important aport nutritiv. Unele produse de acest gen au si fibre – ce ajuta la prevenirea balonarii si ajuta digestia. Mai mult de atat, aceste suplimente ajuta practicantii sa aiba o mai buna performanta in exercitiile fizice efectuate. Nu in ultimul rand proteinele de tip “mass gainer” (cum mai sunt denumite) imbunatatesc echilibrul proteic – adica ajuta la sintetizarea proteinelor si reusesc sa se asigure ca ai consumat mai mult decat ai folosit; in caz contrar (de echilbru negativ), prin exercitii, se poate ajunge la utilizarea prea multor proteine. Numeroase studii straine, atent documentate, reveleaza toate aceste actiuni, cu statistici si dovezi clare.

Exemple si recomandari – branduri si produse

In mod normal, aceste proteine se pot consuma:

  • Inainte de micul dejun
  • Dupa antrenament
  • Inainte de a merge la culcare
  • Oricand organismul transmite semnale ca ar avea nevoie/pofta de proteine

Pentru rezultate cat mai bune, alege produsele premium, fabricate de branduri de renume din lumea fitness-ului si a bodybuilding-ului precum BSN, Dymatize, Dorian Yates Nutrition, Kevin Levrone, MHP, Musclemeds, Muscletech, Optimum Nutrition, ProSupps, Weider. Daca nu vrei sa filtrezi intre zeci de mass gainere de la aceste branduri, iata o scurta lista cu recomandari:

  • BSN – Gainer True Mass
  • Optimum Nutrition – Serious Mass
  • Dymatize – Super Mass Gainer
  • Dorian Yates – Game Changer Mass, pachete speciale pentru masa musculara avansati sau incepatori
  • Kevin Levrone -Legendary Mass, Anabolic Mass, pachete masa musculara sau densitate musculara
  • Muscletech – Mass Tech Performance Series
  • Prosupps – Incredibulk
  • Weider – Super Mega Mass
  • MHP – Up Your Mass

Sfaturi rapide

  1. Atentie la dozaj – respecta recomandarile producatorilor, prezentate pe fiecare produs. Altfel rezultatele nu vor fi cele asteptate, la gainere se foloseste intre 2-4 cupe(150-300g) impartite in doua reprize dupa antrenament si seara pentru o asimilare cat mai eficienta. Unii au nevoie de doua porti pe zi, in timp ce altii o data pe zi sau chiar o data la doua zile.
  2. Hidrateaza-te corect. Pentru o buna digestie si asimilare este indicat ca pe toata perioada folosirii de orice tip de suplimente nutritive sa consumi minim 2 litri de apa plata/zi.
  3. Pastreaza o dieta echilibrata si sanatoasa

Nota: inainte de a introduce schimbari in dieta sau in regimul de exercitii fizice, consultati medicul specialist. Informatiile din articolul de mai sus sunt pur informative si nu reprezinta recomandari medicale.

Cele mai bune pachete si oferte de proteine pentru masa musculara le gasesti in magazinul www.proteinhouse.ro!

Poate te intereseaza si urmatorul articol:

Ceaiul verde intre savoare si arta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Sari la bara de unelte